
ՀԵՐՔՈՒՄ
17.06.2011 01:00

::jseblod::article::/jseblod::
::panel_article:: ::/panel_article::
::wysiwyg_introtext::

http://aravot.am/am/articles/politics/94372/view

«Առավոտ» օրաթերթի 2011թ. փետրվարի 5-ի համարում, ինչպես նաեւ նույն օրը www.aravot. am
կայքում հրապարակվել էր հոդված՝ «Առավոտին» ու news.am-ին դատում են նույն բանի
համար» (այսուհետ՝ Հոդված) վերնագրով:

Հոդվածը գրված էր միակողմանի, քանի որ չէր ներկայացվել դատական վեճում ներգրավված
կողմերից մեկի՝ հայցվոր, փաստաբան Մուրադ Ասրյանի դիրքորոշումը, ավելին՝ հայցի
վերաբերյալ արտահայտված լրագրողի կարծիքը արատավորել է փաստաբանի պատիվը,
արժանապատվությունը եւ գործարար համբավը, ինչի կապակցությամբ խմբագրությունը
հայցում է փաստաբանի ներողամտությունը:

Խմբագրությունն ընդունում է, որ սույն հոդվածում հեղինակի կարծիքն ու անհիմն
ենթադրություններն են:

«Առավոտ» թերթի խմբագրությունը պարտավորվում է այսուհետեւ տեղեկատվությունը պարզել
հնարավոր բոլոր աղբյուրներից, իրականությանը չհամապատասխանող եւ/կամ խեղաթյուրված
փաստերի վրա հիմնված տեղեկատվություն տարածելուց խուսափելու համար:

«Առավոտ» օրաթերթ

::/wysiwyg_introtext::
::wysiwyg_fulltext:: ::/wysiwyg_fulltext::
::panel_article_details:: ::/panel_article_details::
::panel_article_meta:: ::/panel_article_meta::
::panel_end:: ::/panel_end::
::panel_article_params:: ::/panel_article_params::
::jseblodend::::/jseblodend::

 Վերադառնալ $(window).load(function(){ if(typeof $(".fb_comments_count").html() != "undefined" &&
parseInt($(".fb_comments_count").html()) != 0){ updateCommentsCount(window.location.href); } })


